wtorek, 16 sierpnia 2016

magia liter

spójrz w oczy me, one skrywają niepamięć
zabierz te dźwięki - ostatni taniec, dla niej
resztki snów w tych nutkach zobacz
pisałem dla jutra, nie chciałem pokochać, chociaż
zostawiła ślad po nas na kartkach gdzieś
ostatnia strona nim i na nią spadł deszcz, przecież wiesz

w ostatnich kroplach skryła się ta pierwsza
znalazła drogę do serca i nie chciała przestać
nie chciała przerwać mostu, skoczmy razem więc
zaczyna się ściemniać, po co nam więc deszcz, śmiech

skryjmy się w falach rozsądku, to proste
by na końcu odnaleźć początek i zlepić go z końcem
proste?
spróbujmy się podnieść, ze szczytu gór znów spaść
z dłoni uformować klucz do marzeń bram kolejny raz
okraść nas z praw, kolejna z prawd wydaje się już kłamstwem
bo nie da się otworzyć bramy z ciągle zepsutym zamkiem, naprawdę
kolejny to już raz, gdy marzenia gasną, palę cień
w sercu gaszą światło idąc spać, kto tu tak naprawdę jest?

zwykła imaginacja, to już żaden wstyd
bo dlaczego nie ja, a ciągle my, choć przecież nikt?
już trochę mi zbrzydł ten świat, piękna ona
wyblakła kartka, którą kryłem w swych ramionach, zobacz
kryłem w sercu tylko słowa, to nie żart, śpiąc patrzę
ukształtowana tym słowem na kartce, już zawsze na zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz