czwartek, 23 stycznia 2014

Po prostu bądź

Przyjdź do mnie
Niech zamilkną wszyscy wkoło
Chodź do mnie
Każdym słowem, każdym gestem
Tak bardzo Ciebie pragnę
I chcę byś była obok
Że sam już nie wiem kim jestem.

Stój przy mnie
Nie odstępuj nawet na chwilę
Trwaj przy mnie
I uchroń mnie od cierpień
Sam nie wiem dokąd zmierzam
I dlaczego trwam w tym pędzie
Gdzie tak naprawdę jesteś?

Nie odchodź
Nie zostawiaj mnie znów samego
Daj szczęście
Tak jak robiłaś to zawsze
Dlaczego Cię nie ma obok?
Ten jeden raz
Naprawdę
Tak pragnę by być tu z Tobą

I nic nie jest już ważne


I choć ukształtowałem Cię w sercu
Wyprodukowałem na wzór własnych uczuć
Chcę wierzyć, że miłość jest także dla mnie
Podniosę się z bruku
I krzyknę nim upadnę
CHCĘ KOCHAĆ
Ja, w szeregu trupów
Niczego więcej nie pragnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz